Zacke bakar

Postat den

 

 

 

         

 

 

     

 

 

   

 

   

Mitt barnbarn Zacharias har en bakdag tillsammans med sin mamma Madelene.  Korten tog jag för något år sedan.

Om annsfoto

Gift med Janne. Vi har 4 barn Birgitta, Toni, Johanna och Madelene. 4 barnbarn, snart 6. Jag arbetar som Barnmorska. På fritiden ägnar jag mig åt kreativa ting. Gilllar att sy, sticka väva. Är fotointresserad och köpte min första systemkamera en sony för 3 år sedan. Nu arbetar jag på att förbättra mina fotokunskaper. Gillar även digiscrapping. Tycker om att läsa böcker, romaner och deckare, fast numera blir det mest fotoböcker och fototidskrifter.

Kommentera

